Sportowi ambasadorzy marek a niedopasowanie w biznesie

Szymon Majewski w kampanii PKO BP czy Marek Kondrat w ING to przykłady świetnie dobranych ambasadorów marki. Niestety eksperci od strategii reklamowych na minusie oceniają role Rafała Majki, a reklamodawcy często skupiają się na zyskach krótkookresowych, zapominając, że wizerunek marki nie wynika z jednej kampanii – to najnowsze wypowiedzi specjalistów dla największego polskiego portalu informacyjnego o mediach, internecie, reklamie, marketingu, PR – Wirtualnemedia.pl. Rozmówcy zgodnie nie mają żadnych wątpliwości, że najczęściej popełnianym przez marki i agencje błędem jest niewłaściwe dobranie postaci do konkretnej kampanii i produktu. Ale w wykorzystaniu ambasadorów pojawiają się także inne grzechy. Debata z udziałem znanych i lubianych, już się dla Was organizuje!

Szefuńcio Sralpe Polska
szefuncio@sralpe.pl

fb/Sralpe Polska

Leave A Comment